2014. augusztus 2., szombat

Díjat kaptam :3

GyilkosKoalától díjat kaptam még valamikor az ősidőkben *rettentően szégyenli magát, amiért nem nézte a chatet*, szóval ha már így alakult, vágjunk neki^^

Szabályok: Írj 11 dolgot magadról.                                         
                   Küldd tovább 11 embernek.
                   Tegyél fel 11 kérdést.
                   Válaszolj is 11 kérdésre.



Tehát, 11 rendkívül fontos dolog rólam, amit ha eddig nem tudtál, szégyelld magad:


  • a Merengőn ismerkedtem meg még anno a fanficekkel (és igen, rengeteg kritikát kaptam arra az ominózus Tom Denem/Hermione ficemre), aztán ahogy egyre jobban belemerültem a témába, különösen a slashbe, úgy döntöttem, nyitok egy saját blogot. Nem olvassa annyi mindenki, mintha a Merengőre raknám, de ez legalább az enyém
  • igazi könyvmoly vagyok, istenítem Oscar Wilde-ot és Kosztolányi Dezsőt
  • nyáron legtöbbször szoknyában vagy egész ruhában járok
  • hiszek Istenben, de mivel katolikus iskolába járok idestova 12 éve, megvan a véleményem a római katolikus egyházról és a benne lévő emberekről. Ettől függetlenül szeretem a vallásom, és ha kirándulni megyek valahova, vagy nyaralni, mindig benézek a helyi templomba.
  • gyönyörűségesnek tartom az angol nyelvet, valamint az olaszt is (az más kérdés, hogy 3 évi olasz tanulás után is elég kezdő szinten beszélek ._.)
  • nagyon nem bírom a meleget, de értsd úgy, hogy nagyon-nagyon nem. Könnyen rosszul vagyok olyankor, ezért nyaralni is inkább hűvösebb helyekre, hegyekbe szoktunk járni.
  • introvertált személyiség vagyok, ami még nem is lenne baj, ha nem társulna hozzá erős social anxiety. Egész kicsi koromtól kezdve féltem mindenhol, akár akkor is, ha csak egy vonatjegyet kellett venni, és mindig előre eltervezem, mit fogok mondani, ha bemegyek egy boltba. Sokáig nem értettem, mi a baj velem, aztán rátaláltam a tumblr-re, és ott szerencsére sok hozzám hasonló ember van :P
  • szeretek kézműveskedni, ha van időm. Csináltam már magamnak "keep calm and drink tea" feliratú teásdobozt, azóta is ezt tartom az egyik legszebb művemnek; nyakláncokat is szoktam készíteni, ha olyan kedvem van (legutóbb Supernatural-ös nyaklánccal tettem tönkre a kezem, khhm)
  •  nagyon szeretek neten venni dolgokat, csak azt nem szeretem, mikor az osztálytársaim velem akarnak mindig rendeltetni Ebayről
  • most éppen vezetni tanulok, pár nap múlva lesz a forgalmi vizsgám (és egyébként minden álmom egy Volkswagen Beetle, köszönöm szépen.)
  • író szeretnék lenni egyszer, ha nagy leszek. Jelenleg is dolgozok egy saját regényen, majd meglátjuk, mi sül ki belőle.

Kérdések GyilkosKoalától:


Kapunk egy képet rólad? 

Mert szépen kérted. (És mert már nem tudtam, mit kezdjek a tegnapi selfie-mmel)


Kávé vagy tea? 


Tea. Csak tea, de abból mindenfélét megiszok, akár tejjel is.


Van olyan modell, akit imádsz és, ha igen, akkor ki? 


Nincs különösebben olyan modell akit kedvelnék, de érdekel a divat (haute couture) és szoktam ilyen témában nézelődni a neten.


Mi volt az utolsó videó, amit megnéztél Youtubon? 


Egyszer a Destieles ajánlások között találkoztam ezzel. Kicsit sem röhögtem szét magam.


Van kedvenc vloggered? 


A Hollywood Hírügynökség a szívem csücske, valamint régen néztem Duma Ragut is. Mostanában oda-odakattintok ha találok új vloggereket, de ezeken kívül nem nézek egy vlogger csatornát sem rendszeresen.

Melyik volt az a könyv, amit utoljára olvastál és hogy tetszett? 

Susan Cain- Csend című könyvét fejeztem be tegnap, és mit mondjak, rendesen szíven talált. Moly.hu-n írta valaki, hogy ez a könyv felér egy hátbaveregetéssel, ha intorvertált vagy, és megnyugtat, hogy nem, nem veled van baj, és így is lehetsz ugyanolyan értékes tagja a társadalomnak, mintha extrovertált lennél.


Kit cosplayeznél a legszívesebben? 


Fem!Castielt szeretnék majd valamikor a közeljövőben. Amúgy Amy Pond is a listámon volt még valamikor, csak amióta rájöttem, hogy a cp-hez pénz kell, kevésbé vagyok lelkes XD


Ha választanod kellene egy női színészt, hogy veled dolgozzon, kit választanál? 


*elpirul* Hát van pár girl crush-om, az biztos. Mondjuk Natalie Dormer, aki a Luca napi cetlizés értelmében a törvényes feleségem... nem tudom, hogy jönnénk ki, de hogy rajta lógnék egész nap, az is biztos.


✿....és egy férfi színészt? 


Most csak így csuklóból legalább tíz nevet tudnék felsorolni... mondjuk Misha Collins, Benedict Cumberbatch, Ben Whishaw... és úgy a SPN cast fele.


Csatolsz egy gifet? 



(btw anime Jézus a legmenőbb)

Ha bármelyik híres történelmi alakkal találkozhatnál, kivel találkoznál és mit mondanál neki?

Oscar Wilde-dal meginnék egy csésze teát. Kosztolányival dettó, és megkérdezném tőle, hogy most akkor mi van ezzel a Babits-Szabó Lőrinc dologgal. Karinthy Frigyessel elmennék sütizni valahova, amíg vicceket mesél nekem. 


Kérdések Emocsibétől:


1. Előfordul-e veled, hogy a kedvenc szereplőid (sorra) halnak meg a filmekben/sorozatokban, amiket nézel? Ha igen, hogy viseled? (Értsd; keresel új karaktert, néznivalót stb...)
Hahhaha. * kacagása visszhangzik az éterben* Gyakrabban, mint szeretném. Trónok harcában is van egy-két fájó pont, de leginkább a Supernaturalben érzem, hogy a kedvenc karaktereimet sorra gyilkolják, vagy egyszerűen nem szerepeltetik (Gabriel, Balthazar, Bobby, Lucifer, és még sorolhatnám) Ez sajnos érvényes a női karakterekre is. És hogy hogyan viselem? Sírva, de reménykedve. SPN-ben úgysem hal meg senki végleg.

2. Ha ismered a Hetalia-t: elégedett vagy Magyarországgal? Eléggé eltalálták szerinted az ország lényét?
  Szerintem teljesen jól eltalálták az országunkat, tetszik benne, hogy Erzsi mennyire tökös, ellentétben a férfiakkal. 

3. Miket szeretsz inkább olvasni: könnyfakasztó angstot vagy mosolyt hozó fluffot?
Mosolyt hozó angstot és könnyfakasztó fluffot. Egyébként angstot írni jobban szeretek, olvasni pedig... hát, igen, szégyen-gyalázat, de gyakran, nagyon gyakran olvasok fluffot. Mert jól esik. És mert ott boldogok a babáim.

4. Könnyeztél már meg fanfictiont? Ha igen, melyik fandomból, melyik párossal (esetleg kitől)?
Hűűű minden bizonnyal igen, de konkrétan nem emlékszem. Talán itt van ez a nemrég olvasott Supernatural fanfic, egy megrázó Sabriel AU, aminek a kicsavart világában a homoszexuálisokat átjavító intézetekbe zárják; Sam egy nagyon makacs rab, Gabriel pedig a börtönőr. Egyszerűen zseniális az egész, és a végén nagyon kellett küszködnöm magammal, hogy ne álljak le pityeregni.

5. Ékszert kell választanod: fém, bőr vagy műanyag?
Hát bizsu, annak legalább nincs nagy értéke, ha véletlenül elhagyom.

6. Mit írsz a legkönnyebben, AU, korhű vagy crossover történeteket? [Ha nem írtál még, melyiket próbálnád meg először?]
Most magam is meglepődtem, mert legelőször az jutott eszembe, hogy a korhű történeteket mindig nehezebben írtam, mindannak ellenére, hogy sokkal közelebb áll a szívemhez, mint a másik két műfaj. Mivel mind a hármat próbáltam már, azt mondom, a crossover a legkönnyebb, mert nincs igazán változtatás a szereplők jellemén, korán, vagy foglalkozásán, csak két világot kell egybeolvasztani.

7. Egy-egy fandom kedvéért mennyi kutatómunkát végzel, hogy értsed/írj róla/fantáziálj róla többet vagy csak mert úgy akarod ?
Attól függ, de egyébként vannak rossz tapasztalataim azzal, hogy miért is nem jó, ha valaki nulla tudással áll neki megírni mondjuk egy detektívtörténetet. Ezért én mindig alaposan utánanézek, ha valamit nem tudok (ami mondjuk kellemetlen lehet akkor, ha édesanyád bejön, és te éppen azt nézegeted, hogy kokain birtoklásért mennyi évet lehet kapni). Szóval íráshoz kell, hogy legyen egy alap tudás, amire építek, de a fantáziámnak csak a csillagos ég szab határt XD

8. Ha bejárhatnád a világot, merre indulnál el, mit néznél meg/látogatnál meg feltétlenül? Hová NEM mennél, akármi történjék is?
Háborús övezetbe nem mennék, de azon kívül biztosan megnéznék mindent. Legelőször is talán Rómával kezdeném, az úgy sincs olyan messze, aztán bejárnám Franciaországot, Angliát, Skóciát, és miután beugrottam a San Diego Comic Conra, folytatnám az utam tovább Kanadába, aztán Ázsiába.

9. A világon hirtelen mindenki átváltozik az ellenkező nemű önmagává. Milyen érzés lenne, hogy viselnéd?
Ha félreteszem azt, hogy nagyon szeretem, hogy lány vagyok, érdekes kísérlet lenne. Kevésbé félnék idegen helyeken, viszont az emberek kinéznének, ha nyilvánosan sírok. Viszont nem lennének havi görcsök, nem esnék teherbe, szóval... így belegondolva nem is olyan rossz üzlet XD

10. Az éjszaka közepén felébreszt valami zaj; a szobád ajtaja előtt motoz valami/valaki. Kit/mit szeretnél, hogy ott legyen, és kit/mit egyáltalán nem?
Én nagyon érzékeny vagyok az ilyen zajokra, és szerintem akkor is halálra rémülnék, ha egy meztelen Castiel csörtetne be a szombámba, két szelet répatortát egyensúlyozva egy kicsi tányéron. (Mondjuk ő legalább fel tudna éleszteni).

11. Elhiszed, hogy végre elértük a 11. kérdést? Milyen kérdések voltak? A.: hülye B.:nem annyira
Hülye, de jó értelemben, vicces volt rájuk válaszolni XD


Az én kérdéseim:


1. Mi az élet értelme?

2. Ki a kedvenc animés női karaktered? (Ha nem szereted az animéket, akkor sorozat/film/könyv)
3. Tudsz ördögbotozni?
4. Ha szoktál zenét hallgatni, hány szám van most jelenleg az mp3/mp4/telefon/egyéb hordozható eszközödön?
5. Mi a kedvenc idézeted?
6. Mit gondolsz az eutanáziáról?

7. Van valami magadon viselhető, fandomos dolgod? (ilyenekre gondolok, hogy pl. cipő, ékszer, póló stb.)
8. Szereted a túró rudit? (Csak mert előbb azt ettem és kezdek kifogyni a kérdésekből ><)

9. Szeretnél külföldön élni? Ha igen, miért, ha nem, miért nem?
10. Nevezz meg egy olyan kitalált karaktert, aki valamiért nagy hatással volt rád, befolyásolt téged, akár jó, akár rossz irányban.
11. Van bevált módszered a csuklás elmulasztására?



Attól félek, nincs 11 ember, akinek tovább tudnám küldeni (szégyen gyalázat, hogy magyarul nem sok ficet olvasok), de azért itt van pár:


Ivy

Kékharisnya, avagy az én drága Orsim
Dream within a dream
D.L.L.


2 komment:

 
Design by Casandra Krammer